Ga naar tekst
Ga naar het hoofdnavigatiemenu
Ga naar de voettekst van deze webpagina
Stem-, Spraak- en Taalpathologie
University of Groningen Press
Huidig nummer
Archief
Nieuwsberichten
Over
Over het tijdschrift
Inzendingen
Open access beleid en copyright
Redactie
Privacyverklaring
APC's
Contactpersoon
NVSST↗
Home
/
Archieven
/
Vol 3 Nr 3 (1994)
Vol 3 Nr 3 (1994)
Artikelen
Preventie en remediatie van leesproblemen: effecten van training op woordniveau en lager
K. van den Bosch, W.H.J. van Bon
PDF
Bepaling van de woordidentificatiedrempel bij peuters
Th.A.M. Crul, J.T.M. Braks, A.F.M. Snik, J.P.L. Brokx
PDF
Dimensies in taalvaardigheid van kinderen van 6 en 7 jaar van een ES-school gemeten met de Taaltests voor Kinderen
H.E. Mülder
PDF
Rijksuniversiteit Groningen
Zoek
Zoek
Registreren
Inloggen
Informatie
Voor lezers
Voor auteurs
Voor bibliothecarissen
Taal
English
Nederlands
Maak een inzending
Maak een inzending
Volg ons:
Facebook
Twitter