Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Stem-, Spraak- en Taalpathologie
University of Groningen Press
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Open Access Policy and Copyright
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • APCs
    • Contact
  • NVSST↗
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 16 No. 2 (2008)

Vol. 16 No. 2 (2008)

Artikelen

  • Gestures en gebaren bij specifieke taalontwikkelingsstoornissen: een overzicht van de literatuur
    Maartje Kouwenberg, Claartje Slofstra-Bremer, Marjolijn van Weerdenburg
    • PDF
  • Een Pilotstudie naar de Psychologische Impact van het Mindfulness-Based Stress-Reduction Programma bij Mensen die Stotteren
    Suzanne de Veer, André Brouwers, Welko Tomic, Will J.G. Evers
    • PDF
  • Een therapieprogramma voor het verbeteren van spraakverstaanbaarheid bij tracheoesofageale sprekers
    M.A. van Rossum, P. Jongmans, C.J. van As-Brooks, F.J.M. Hilgers
    • PDF
  • Nonsenswoordenrepetitie en leesvaardigheid in kinderen met een risico voor dyslexie en kinderen met een taalstoornis (SLI)
    Elise de Bree, Frank Wijnen
    • PDF
University of Groningen
Search
  • Register
  • Login

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Language

  • English
  • Nederlands

Make a Submission

Make a Submission
Follow us:
  • Facebook
  • Twitter
cc

SSTP provides immediate open access to all content on the principle that making research freely available to the public supports a greater global exchange of knowledge. Articles in this journal are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License (CC BY-NC-ND 4.0).

ISSN: 2666-674X

Creative Commons Open Access

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.

University of Groningen Press offers a publication platform for journals, books and other publications of faculties and researchers working at or with the University of Groningen. Our preferred model for publications is open access, so that any researcher or interested reader around the world can find and access the information without barriers.